Rekrutacja kandydatów na Podyplomowe Studia Zarządzanie Ryzykiem Kredytowym w Banku Spółdzielczym jest otwarta dla wszystkich zainteresowanych i odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń oraz założenia kompletnych dokumentów przy wykorzystaniu systemu IRK (sggw.edu.pl)
Zakończenie rekrutacji następuje na minimum 1 tydzień przed rozpoczęciem semestru, w którym uruchamiana jest dana edycja studiów podyplomowych.
Po zakończeniu rekrutacji kandydat na studia podpisuje przygotowaną przez sekretariat studiów umowę o świadczenie usług edukacyjnych: Wzór umowy
Kwalifikacja odbędzie się na podstawie złożonych kompletnych w/w dokumentów.
Zakwalifikowaniu Kandydaci na pierwszym zjeździe składają następujące dokumenty:
- podanie – ankieta osobowa (wydruk z systemu IRK)
- klauzula informacyjna RODO (wydruk z systemu IRK)
- odpis lub poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów uprawniających do podjęcia kształcenia na studiach podyplomowych
- dowód wpłaty pierwszej raty, jeżeli płatność następuje w ratach, lub wpłaty całości
w przypadku opłaty jednorazowej
Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie):
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Ekonomiczny
Podyplomowe Studia Zarządzania Ryzykiem Kredytowym w Banku Spółdzielczym,
ul. Nowoursynowska 166, bud. 3, pok. 6;
02-787 Warszawa
Regulamin
Regulamin Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Minimalna liczba uczestników dla uruchomienia edycji wynosi 20 osób.
Organizator zastrzega sobie możliwość nieuruchomienia studiów podyplomowych w przypadku zbyt małej liczby zgłoszeń.